Ajankohtaista

KUTSU VUOSIKOKOUKSEEN 21.11.2009 Suomen Sitoutumattomat ry:n vuosikokous pidetään AIKA lauantaina 21.11.2009 klo 12.00 PAIKKA Ravintola Mummolan kokoukshuoneessa (2.kerros) Kielotie 8, Vantaan Tikkurila Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat Vuosikokoukseen ovat tervetulleita perintseisesti kaikki sitoutumattomat, mutta kokouksessa esitysoikeutta voivat käyttää ja äänestää vain jäsenet. Jäsenyhdistyksen edustajilla tulee olla yhdistyksen valtakirja, jossa todetaan oikeus äänestää ja puheoikeus. ILMOITTAUTUMINEN Kokoukaseen tulijoita pyydetään ilmoittautumaan puheenjohtaja Teuvo Niemiselle, sähköposti: teuvo.nieminen(at)pp.nic.fi / puh. 040 551 4558 tai sihteeri Vesamatti Laaksolle, sähköposti: vesamatti.laakso@pp.inet.fi / puh. 040 564 0236. Tervetuloa! Hallituksen puolesta Teuvo Nieminen puheenjohtaja KULKUOHJE: Mummola sijaitsee n.0,6 km:n päässä Tikkurilan asemalta osoitteessa Kielotie 8. Asemalta lähdetään etelään ratatietä pitkin Hotelli Vantaan ohi n. 0,3 km ja heti hotellin jälkeen liikennevalojen kohdalta käännytään oikealle Neilikkatielle, jota kuljetaan n. 0,3 km. Tällöin ollaan kielotiellä ja Mummolan ovi on Kielotien toisella puolella heti rakennuksen kulmassa. Ja sitten vain noustaan toiseen kerrokseen. Autolla tulijat kääntyvät kehä III:n Tikkurilan rampista sisään, ajetaan joen yli liikenneympyrään, josta irtaudutaan Anttilan ja Marioffin pääkonttorin (vinoristi tornissa) välissä kulkevalle Kielotielle. Mummola on n. 0,4 km liikenneympyrästä tien vasemmalla puolella.
Pirkanmaan Sitoutumattomat ry. järjesti 29.09.2009 vierailun Pirkanmaan liittoon. Hallintojohtaja Petri Pikkuaho kertoi yleisiä asioita Pirkanmaan liitosta sekä uudistuksista, joita hallinnossa tapahtuu läänien lakkauttamisen yhteydessä. Pekka Harstila kertoi erittäin ansiokkaasti kaavoitukseen lliittyvistä asioista. Mukana oli 20 sitoutumatonta aktiivia.
Pirkanmaan Sitoutumattomat ry:n uudet nettisivut on otettu käyttöön lokakuun alussa.
RSS ATOM