Vierailu Pihlan tehtaalle Ruovedelle 08.05.2012

Aika:                                   tiistai 08.05.2012 klo 18.00 – 20.00

Paikka:                               Pihlavan Ikkuna Oy, Pihlatie 3

Ruovesi

Ilmoittautuminen:               Ilmoittaudu viimeistään pe 04.05.2012 Pirkanmaan Sitoumat-

tomat ry:n sihteerille joko puhelimitse 050 553 8686 tai sähkö-

postilla hannu.soro@koulut.tampere.fi

Jos et omista autoa, niin järjestämme kimppakyytejä Ruovedelle.

Ilmoittautuessasi ilmoita kyydin tarpeesta.

Pihla valmistaa puualumiini-ikkunoita ja –parvekeovia sekä ulko-ovia. Tuotteet ovat tunnettuja PIHLA-tuotemerkistään.

Pihla tarjoaa taloyhtiöille ja yksityishenkilöille alan ammattilaisten täyden ikkuna- ja oviremonttipalvelun. Tasokkailla tuotteilla tehty ikkuna- ja oviremontti parantaa kiinteistön ulkonäköä, arvoa, energiataloutta sekä kodin mukavuutta ja turvallisuutta. Pihla-ikkunat ja –ovet sisältyvät myös yhä useamman talotehtaan talopakettiin.

Pihla kuuluu maan suurimpien ikkunanvalmistajien joukkoon. Liikevaihto on noin 60 miljoonaa euroa ja Ruoveden tehtailla on henkilökuntaa 250. Maankattava myynti- ja asennusorganisaatio mukaan lukien pihlalaisia on yhteensä noin 350.

Pihla on luotettava yhteistyökumppani. Jo vuodesta 2001 yritys on kuulunut korkeimpaan luottokelpoisuusluokkaan. Vaatimuksena parhaaseen AAA -luottokelpoisuusluokkaan  pääsemiselle ovat mm. keskimääräistä huomattavasti paremmat talouden tunnusluvut ja positiivinen maksukäyttäytyminen.

Pihla on myös hyvä työnantaja. Tunnustuksena hyvästä työpaikasta yritys sai vuonna 2005 Hyvän Työnantajan Palkinnon.

Ikkuna- ja ovitehtaat sijaitsevat luonnonkauniissa Ruoveden kunnassa – sopivan keskellä Suomea.

TERVETULOA MUKAAN MIELENKIINTOISELLE TUTUSTUMISMATKALLE!